czwartek, 23 czerwca 2011

ogłoszenia parafialne.

Dziś wyjątkowo bez zdjęcia, za to z małym ogłoszeniem (:

Przez cały okres działalności bloga zdarzało mi się otrzymywać maile z pytaniami o płatne sesje, jednak zawsze odmawiałam. Może to brzmi trochę dziwnie, ale przez naprawdę długi czas po prostu nie czułam się na tyle pewnie jako fotograf żeby żądać od kogokolwiek pieniędzy za moje prace.

Jednak skończyłam właśnie drugi rok studiów i zaczęłam się zastanawiać nad poszerzeniem mojego portfolio o kilka nowych "doświadczeń" (; Innymi słowy, oficjalnie otwieram swój wakacyjny sezon fotograficzny.

Jeśli chcesz mieć ciekawą i profesjonalnie wykonaną sesję - sama, z chłopakiem, przyjaciółką, swoją pociechą, rodziną lub znasz kogoś, kto potrzebowałby zdjęć z rodzinnej uroczystości takiej jak ślub, zaręczyny, chrzest i tym podobne - zapraszam (: Sesje będą oczywiście płatne, ale wszystko jest do ustalenia (w zależności od rodzaju zdjęć, długości sesji czy pomysłu) i nie zamierzam kasować jakiś horrendalnych sum. Poza tym korzyść jest obopólna - dla was piękne (mam nadzieję) zdjęcia, a dla mnie moje wymarzone wrześniowe wakacje (:

Skontaktować się ze mną można przez maila: evutza22@gmail.com, ewentualne wątpliwości mogę rozwiać w komentarzach.

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz