niedziela, 10 lipca 2011

Marta

wczorajszą sesję z Martą - uroczą ciemnowłosą wersją Saoirse Ronan - można nazwać dziełem przypadku: posypały mi się plany dotyczące innej sesji, którą trzeba było przełożyć i aż żal mi było nie wykorzystać pięknego słońca, które zagościło na jeden dzień w Warszawie. Marta była jedną z dziewczyn, które odpowiedziały na moje ogłoszenie o poszukiwaniu modelki do spontanicznej sesji. chyba nie muszę tłumaczyć, dlaczego to właśnie ona spodobała mi się najbardziej? (:

yesterday's photo shoot with Martha - adorable darker-haired version of Saorise Ronan - was quite accidental: I had to postpone another shooting I had planned for Saturday and I thought not using the lovely sunny weather that we had yesterday in Warsaw would be a huge waste. Martha was one of girls that wrote me a message answering my announcement about looking for a model for a spontaneous photo shoot. I suppose I don't have to tell you why she was the one I chose? (:

1 komentarz:

  1. Fajne, tylko ciut przeszkadza stanik pod ramieniem. Ale kadry świetne.

    OdpowiedzUsuń